Na stronie www Twojej firmy instalujemy specjalną ikonkę słuchawki z opisem np. „ZAPYTAJ O PRODUKT” - taki element przyciąga uwagę odwiedzających stronę sugerując możliwość zamówienia kontaktu.
Aby Twój klient nie czekał w niepewności - otrzyma SMS z potwierdzeniem kontaktu ze strony Firmy. Dodatkowo - powiemy z jakiego telefonu otrzyma połączenie, co zwiększy szansę odebrania.
Uprościsz komunikację do jednego telefonu umieszczając w treści e-maila lub sms-a przycisk do zamówienia rozmowy.
Dzięki integracji z Lead Ads Twojego FB możemy na bieżąco łączyć Cię z klientami, którzy wypełni formularz kontaktowy w reklamie np. na Instagramie lub Facebooku.
Wybierz sposób w jaki system będzie dzwonił do konsultantów - jednocześnie, losowo, po kolei lub wg. priorytetu. Twój zespół musi jedynie odbierać telefony, nic więcej.
Sam decydujesz w jakich godzinach Twoja firma chce obsługiwać połączenia. Niezależnie od tego, klienci mogą zamawiać kontakt non-stop. Ich obsługa zostanie zrealizowana wtedy, gdy firma będzie czynna.
Responsywny formularz z Twoim logo. Edycja opisu, zgód marketingowych, automatyczne pop-upy oraz funkcja kierowania rozmów np. w zależności tematów rozmowy i lokalizacji. Widget słuchawki - dopasuj do swojej strony jego kolor i kształt, opis czy formę wyświetlania słuchawki na stronie (statyczna, dynamiczna, rotujące opisy).
Jeśli Twoi pracownicy lub klient będą nieosiągalni w danej chwili, algorytm usługi ponowi kontakt dając Ci 100% GWARANCJĘ doprowadzenia do rozmowy z Klientem.
Dzięki raportom dowiesz się ile dokładnie telefonów trafia do firmy i jak są obsługiwane. Analiza połączeń, analiza rozmów, raporty online oraz eksport danych do pliku .csv.
Otrzymasz gotowe rozwiązanie do pozyskiwania zgód marketingowych dla rozmów telefonicznych. Twój zespół nie musi już tracić czasu.
Wszystkie kontakty telefoniczne w jednym miejscu + możliwość przekazywania statusów odbytych rozmów do CRM firmy.
Masz pytania?
Czekamy na Twój kontakt: info@fastcall.pl